3on3 FreeStyle - Beginner Starter Kit
"Nowość w grze? Zestaw startowy dla początkujących pomoże Ci zacząć z pewnością siebie! Zawiera niezbędne przedmioty, które przyspieszą Twoje wczesne postępy! Ten pakiet zawiera: - Replikę JIP YE z 2016 r. - 10 000 monet - Bilet na tymczasową kartę umiejętności (7D) **Ten pakiet upominkowy można pobrać tylko w ograniczonym okresie. Więc nie przegap go!"