Wkradnij się w łaski fortuny z wyjątkowym pakietem Na szczęście: kosmetycznym i zwiastującym pomyślność! Pakiet obejmuje następujące elementy: - 1 Epicki Płaszcz - 1 Epicka Skórka na Broń - 1 Epicka Aureola - 1 Legendarny Chowaniec - 8 Rzadkich Emotek Rozbłyśnij aurą pomyślności i pozwól, by fortuna oświetlała ci drogę. *Przedmioty z niniejszego pakietu umożliwiają wyłącznie zmianę wyglądu postaci i ekwipunku, nie mając wpływu na rozgrywkę.