3,000 SAO Medals Special Set
Pakiet 3000 medali SAO w specjalnej cenie. Medale SAO można wymieniać na różne stroje i przedmioty ze sklepu w grze SWORD ART ONLINE Fractured Daydream. * Ten produkt można kupić tylko raz na konto i nie przysługuje za niego zwrot pieniędzy.