30 Sport Games in 1
Gotowy na wygraną?! "30 gier sportowych w 1" to najlepsza gra, która łączy 30 różnych dyscyplin sportowych w jednej grze! Rzuć wyzwanie rodzinie lub znajomym i niech wygra najlepszy gracz! Wybierz swój styl gry: Szybki mecz czy turniej? Gra zespołowa czy każdy gracz dla siebie? Decyzja należy do ciebie w każdej grze! Odkryj wiele gier: niezależnie od tego, czy kochasz piłkę nożną, koszykówkę, łucznictwo, czy nawet kręgle, znajdziesz tutaj wszystkie swoje ulubione sporty! Podróżuj po całym świecie! Możesz skakać na nartach na pustynnych wydmach, brać udział w meczach bokserskich w środku wulkanu lub pływać kajakiem przez jaskinie. W miarę postępów w grze będziesz mieć szansę na odblokowanie nowych kostiumów dla swoich postaci. Gotowy do zaprezentowania swoich umiejętności i podjęcia wszystkich wyzwań? Zacznij więc i zostań mistrzem! Kluczowe cechy: -Najlepsza gra, która łączy w sobie 30 różnych dyscyplin sportowych! -Rzuć wyzwanie rodzinie lub znajomym i niech wygra najlepszy gracz! -Wiele dostępnych trybów gry: Szybki mecz lub Turniej / Tryb drużynowy lub Solo -Odkryj wiele środowisk! Wulkan / Pustynia / Śnieżne kraje -Odblokuj nowe kostiumy dla swoich postaci.