2700 (+200) AQUILAS
Orzełki Darktide to waluta w grze, którą można wykorzystać do kupowania przedmiotów w grze, takich jak ozdoby postaci. Dokonując tego zakupu 2700 orzełków, otrzymasz 200 gratis. Wymagana jest gra Darktide.