2550 starożytnych monet – wielki skarbiec pradawnych
Wielki skarbiec pradawnych zawiera 2550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium. Możesz za nie kupić ubrania, przedmioty, żagle, zwierzaki, galiony... zwierzaki!