2,250 ARCoins
Kup 2000 ARCoins już dziś, a dostaniesz dodatkowe 250 ARCoins, czyli w sumie 2250 ARCoins. Za ich pomocą odblokujesz różne dodatki kosmetyczne w Gilly’s Arcade. Zdobądź ARCoins i odnajdź swój styl już dziś! ARCoins są przedmiotem do użycia – gracze mogą kupić jednocześnie wiele pakietów.