2017 Suzuki RM-Z450
Uruchomcie swoje silniki! Kup motocykl RM Z450 od Suzuki i poznaj emocje związane z jazdą terenową! Niniejsza zawartość do pobrania mogła zostać zakupiona uprzednio, osobno lub w ramach zestawu. "SUZUKI", "S" and "Quad Racer R450, Z400, Z250, Z90, Z50, KingQuad 750AXi KingQuad 500AXi, KingQuad 450AXi, KingQuad 400AS, KingQuad 400ASi, KingQuad 400Fs, KingQuad 400FSi and Ozark 250" are trademarks of Suzuki Motor Corporation and used under license. However, this product is neither manufactured nor distributed by Suzuki Motor of America, Inc. or Suzuki Motor Corporation.