2017 KTM 125 SX
Uruchomcie swoje silniki! Kup dwusuwowy motocykl 125 SX od KTM i poznaj emocje związane z jazdą terenową! Niniejsza zawartość do pobrania mogła zostać zakupiona uprzednio, osobno lub w ramach zestawu.