1964 Operation Velvet Twins
Grasz jako tajny agent Mike Rogers, którego zadaniem jest wytropienie i pojmanie zbiegłych terrorystów znanych tylko jako Bliźniacy Velvet. Akcja osadzona jest w latach 60., a Ty będziesz walczyć na niezapomnianych poziomach: od neonowego Las Vegas, przez surowe Chinatown i opuszczone fabryki, aż po strzelaninę w wiosce rodem z Dzikiego Zachodu! Może pokonać wrogów gołymi rękami, ale gdy sprawy przybierają poważny obrót, chwyta dowolną dostępną broń. Potrafi korzystać z pistoletów, mieczy, kijów baseballowych, a nawet pistoletów maszynowych. 1964: Operation Velvet Twins to czysta, retro zabawa bez zbędnych dodatków – tylko konkretna rozgrywka, wybuchowa akcja i niepowtarzalny klimat 8-bitów. Cechy * Graj jako Mike Rogers, tajny agent! * Przebijaj się przez fale wrogów pięściami! * Podnoś broń palną, gdy misja staje się intensywna! * Używaj różnych broni białych: mieczy, kijów, skrzynek i innych! * Pokonaj 8 ekscentrycznych bossów! * Walcz w 7 unikalnych miejscówkach! * Retro grafika i muzyka w autentycznym stylu 8-bit! * Zbieraj dolary, żeby wydawać je na ulepszenia lub oszczędzać, by podnieść swój wynik!