10tons Physics Puzzle Double Pack
Baseball Riot: Baseball Riot to gra logiczna z zagadkami z fizyki, pełna humoru i chaosu! Gracz obejmuje kontrolę nad emerytowaną gwiazdą baseballu, Gabe'em Carpaccio, który rusza na krucjatę, aby uwolnić swą drużynę spod kontroli Explodz Inc. King Oddball: Zniszcz świat za pomocą głazów! Król huśta głaz na swoim języku, a ty możesz go uwolnić, naciskając przycisk. Zrób to w idealnym momencie, aby każdym głazem zmiażdżyć jak najwięcej wrogów.