10tons Adventure Puzzles Bundle
Sparkle 2: Sparkle 2 to niezwykle dopracowana układanka z piękną grafiką, potężnymi wzmocnieniami i niesamowitą ścieżką dźwiękową. Dopasuj kulki, zanim spadną w otchłań, i odszukaj drogę przez tajemniczą i urokliwą krainę! Azkend 2: Weź udział w fantastycznej przygodzie! Graj w dopasowywanie trzech elementów i odkrywaj zadziwiający świat.