10tons Action Puzzle Bundle
Spellspire to fabularna gra akcji z układaniem słów. Wybieraj litery, aby układać słowa i wystrzeliwuj je z różdżki jako zaklęcia. Im dłuższe słowo, tym potężniejsze wyładowanie! Sparkle Unleashed to niezwykle dopracowana i płynna gra w dopasowywanie trzech kulek!