10 Second Ninja X
10 SECOND NINJA X to zawrotnie szybka, niesamowicie dynamiczna gra zręcznościowa. Nikczemny Kapitan Greatbeard porwał Cię i jak prawdziwy psychopata uwięził Twoich leśnych przyjaciół wśród armii robotów. Greatbeard nie wierzy, że jesteś najszybszym ninją, jaki kiedykolwiek się narodził – udowodnij mu, że jest w BŁĘDZIE. Zniszcz wszystkie roboty Greatbearda na każdym poziomie w dziesięć sekund. Bij rekordy czasu na każdym poziomie, by zdobyć trzygwiazdkową ocenę. Ukończ 100 poziomów, zbadaj statek Greatbearda, odkrywaj sekrety, wspinaj się na szczyt rankingu i pokaż wszystkim, że jesteś NAJSZYBSZYM I NAJBARDZIEJ BAJERANCKIM BOHATEREM WSZECH CZASÓW.