SWORD ART ONLINE Fractured Daydream Pre-order
Zamów w przedsprzedaży, aby otrzymać następującą zawartość: – strój Demon King *Zawartość i specyfikacje mogą ulec zmianie bez powiadomienia. *Dodatkowy strój można wyekwipować w zakładce SKIN na ekranie CUSTOMIZE, który będzie dostępny po ukończeniu ścieżki Story > Chapter 1 > Quest 1. *Dodatkowy strój może zostać udostępniony w późniejszym terminie. SWORD ART ONLINE Fractured Daydream to emocjonujący nowy początek wpisujący się w 10. rocznicę serii gier SWORD ART ONLINE! Przesunięcie czasu i przestrzeni W grze ALfheim Online pojawił się nowy system o nazwie Galaxia, dzięki któremu gracze mogą przeżywać na nowo wydarzenia z przeszłości. Galaxia wymknęła się jednak spod kontroli, przez co gracze z różnych czasów i przestrzeni wymieszali się i zagubili! Aby przywrócić właściwy przebieg czasu, Kirito musi podjąć współpracę z upadłymi przyjaciółmi... i nieprzyjaciółmi. Wybierz postać i dołącz do walki 21 postaci z różnych wątków gry SAO staje do walki ramię w ramię, a każda z nich pełni na polu bitwy konkretną rolę. Dołącz do rozgrywki online w trybie współpracy dla maksymalnie 20 graczy z całego świata w 1 z 5 drużyn złożonych z 4 graczy! Pokonuj trudnych bossów podczas rajdów Zgodnie z duchem serii SWORD ART ONLINE wyrusz na rajd z drużyną gotową do wspólnej walki z trudnymi bossami! Odpowiednie przygotowanie jest kluczem do zwycięstwa!