Dungeons of Shalnor
Znajdź potężne artefakty i błogosławieństwa w każdym lochu. Przy odpowiedniej kombinacji możesz nawet poczuć się jak bóg. Istnieje wiele różnych typów potworów, a każdy porusza się i zachowuje inaczej w układach przypominających puzzle. Za każdym razem, gdy umrzesz, twoje złoto zamienia się w monety duchów, które można wykorzystać do zakupu stałych ulepszeń w sklepie z duchami. Gra wykorzystuje półproceduralną metodę generowania do tworzenia losowych spotkań, ale także znanych scen.