Supercross znów ruszył! Oficjalna gra wideo mistrzostw Monster Energy AMA Supercross wraca w czwartej edycji, jeszcze bardziej ekscytującej niż wcześniejsze! Ciesz się pełnią doświadczeń Supercross zeSpecial Edition, zawierającą: - pełną grę - Season Pass SUPERKARERA Krocz ścieżką, która poprowadzi cię do sukcesu. Nowy tryb kariery przetestuje twoje możliwości, aby obudzić drzemiącego w tobie mistrza! W kategorii Future nauczysz się nowych umiejętności. W kategorii Rookie możesz je szlifować i zdobywać nowych sponsorów. Prawdziwym zawodowcem z kategorii Pro staniesz się, wyzywając największych twardzieli z klasy 450SX. SAMODZIELNE TWORZENIE ZABAWY Pozwól poszaleć swojej wyobraźni w nowym edytorze. Buduj wyjątkowe tory, korzystając z modułów inspirowanych oficjalnymi torami, i dziel się swoimi dziełami ze społecznością. NOWY KOMPLEKS Odkrywaj, szukaj nowych przygód, trenuj i rzucaj wyzwania znajomym w nowym kompleksie. Pędź przez scenerię fantastycznej wyspy. Zaspokój swoją żądzę adrenaliny! SUPERZAWODNICY, SUPERTORY Wybierz swojego zawodnika spośród przeszło 100 dostępnych jeźdźców, wspinając się w kategoriach 450SX i 250SX. Ścigaj się na 11 stadionach i 17 torach sezonu. PEŁNA INDYWIDUALIZACJA Ponad 100 oficjalnych marek, które można umieszczać na motorach i zawodnikach. Złóż swój autograf na Supercrossie!