The Secret Order: Shadow Breach (Xbox One Version)
Istnieją mroczne tajemnice, które mają nieznośną tendencję do wypływania na wierzch z najczarniejszych głębin, umykając zapomnieniu. Na szczęście jest jeszcze Sara Pennington, najbardziej utalentowana agentka Bractwa Tajemnic, która jest zawsze gotowa odesłać je w odmęty przeszłości. Dołącz do Sary, członkini zakonu gryfa, w jej największej i najniebezpieczniejszej przygodzie. Tajemniczy klan smoka wydobył na światło dzienne przedmiot z dawno zapomnianej przeszłości. Teraz zamierzchła tajemnica bije w kraty swojego więzienia, żądając wolności, która poskutkuje końcem znanego nam świata. Wraz z Sarą, będziesz musiał powstrzymać te potworne wtargnięcie do naszego świata. Połącz swój spryt z siłami reszty zaprzyjaźnionych agentów i udaj się na śledztwo do miejsc oddalonych nie tylko w przestrzeni, ale i w czasie. Udowodnij raz jeszcze, że świat może spać spokojnie, gdy zakon gryfa czuwa.