Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow (Xbox One Version)
Daj się porwać wciągającej przygodzie w wielkim mieście, oferującej całkiem nowe i świeże podejście do gier spod szyldu ukrytych obiektów. "Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow" to pełna emocji cyberpunkowa jazda, okraszona nutką romansu, która zabierze cię wprost do niezbyt odległej przyszłości. Twój świat przewraca się do góry nogami, gdy twoja żona zostaje porwana przez naszpikowanego cybernetyką podróżnika w czasie, a ktoś stara się ciebie wrobić w przestępstwo. Czas wziąć sprawy w swoje ręce i pokazać na co cię stać. Będąc uzdolnionym naukowcem, nadal masz kilka asów w rękawie! Druga część z serii Family Mysteries przenosi nas do post-apokaliptycznej, dystopijnej wizji przyszłości, w której ludzkość stoi na krawędzi upadku. Będziesz miał do czynienia z nowoczesną technologią, zbuntowanym oprogramowaniem, wymagającymi zagadkami oraz - jak zwykle - solidną porcją scen z ukrytymi obiektami. Oczyść się z zarzutów, odkryj tajemnicę enigmatycznego uciekiniera z przyszłości i uratuj swoje małżeństwo. Przyszłość jak i przeszłość są w twoich rękach!