ASTRONEER: Glitchwalkers Deluxe Edition
Ten zestaw zawiera podstawową grę ASTRONEER, zawartość dodatku Glitchwalkers oraz pakiet przedmiotów kosmetycznych Glitchwalkers Deluxe. ASTRONEER to uwielbiany kosmiczny symulator z otwartym światem, który wysyła graczy do dziwnego układu planetarnego, gdzie muszą przeżyć, badając i rozwikłując intrygującą fabułę science-fiction. Glitchwalkers to pierwszy dodatek do ASTRONEER z nową przestrzenią do zbadania, a także nową narracją, rozgrywką i tajemnicą. Przygotuj się na nadejście dodatku DLC Glitchwalkers, korzystając z tego zestawu przedmiotów kosmetycznych! Neonowe nakrycie głowy, paleta i przyłbica to idealny sprzęt, by przetrwać na Aeoluz.