Leo & Mia: Animal Rescue
Wyrusz w przygodę, aby uratować dziką przyrodę przed kłusownikami i innymi niebezpieczeństwami! Weź udział w ekscytujących misjach, pomagając słoniom, żyrafom, lwom i wielu innym gatunkom przetrwać niebezpieczeństwa sawanny! Leo powraca! – Nasz dzielny kot z gry „Leo: The Firefighter Cat” wraca z nową misją! Wspierany przez Mię, Leo stał się teraz odważnym ratownikiem zwierząt! Nowa przygoda Leo – Graj jako Leo lub Mia i odkrywaj różnorodne tereny, w tym sawannę, lasy namorzynowe i góry, uzbrojony w swój pistolet ogłuszający i lotnię. Opiekuj się zagrożonymi zwierzętami w swoim centrum ratunkowym. Ratuj i kolekcjonuj – Walcz z kłusownikami i ratuj zwierzęta w niebezpieczeństwie w ponad 15 unikalnych misjach. Nie zapomnij o aparacie, aby robić zdjęcia najsłodszym zwierzakom do swojej osobistej galerii zdjęć! Król zwierząt – Odblokuj nowe skórki dla swoich bohaterów, pełniąc rolę lojalnego ratownika dzikiej przyrody.