Tomb Raider I-III Remastered Starring Lara Croft
Lara Croft powraca! Odkryj wiernie odtworzone klasyczne przygody Lary Croft – od teraz z trybem wyzwań Zagraj w trzy oryginalne przygody Lary Croft: ta kompletna kolekcja Tomb Raider pozwala po raz pierwszy odkryć oryginalną trylogię na współczesnych platformach wraz ze wszystkimi rozszerzeniami i tajnymi poziomami. Od teraz z dodatkową zawartością w postaci DARMOWEJ aktualizacji z trybem wyzwań. Tytuły gier w zestawie Tomb Raider I + The Unfinished Business Expansion Tomb Raider II + The Gold Mask Expansion Tomb Raider III + The Lost Artifact Expansion NOWY tryb wyzwań: rozgrywaj ponownie poziomy z własnymi modyfikatorami i zdobywaj osiągnięcia, aby odblokować 10 nowych strojów poprawiających zdolności Lary. Rozwiązuj starożytne tajemnice: Odkryj skarby starożytnego świata, rozwiązując zagadki i rozwikłując tajemnice, których początki zaginęły w odmętach czasu Zwiedzaj świat: Ruszaj z Larą Croft w podróż dookoła świata i walcz z zabójczymi przeciwnikami oraz niebezpiecznymi legendami. Wiernie odtworzone: Przeżyj klasyczną przygodę z ulepszoną grafiką i opcją pozwalającą w każdym momencie na przywrócenie oryginalnego wyglądu. Tryb zdjęciowy: uchwyć Larę z dowolną bronią i odblokowanym strojem oraz w 21 pozach; albo też rozejrzyj się po poziomie w poszukiwaniu sekretów i ukrytych przedmiotów.