1 CatLine
Pokonuj etapy z układankami z kocią pomocą w 2D! Witaj w 1 CatLine, precyzyjnej platformówce, w której musisz pokierować odważną i żądną przygód bohaterką przez jednoekranowe wyzwania, z 50 unikalnymi poziomami obejmującymi różnorodne kolorowe biomy w pikselowej grafice. Biegaj i skacz przez coraz bardziej złożone etapy, zamrażając czas i zmieniając perspektywę, aby manewrować kocią przyjaciółką po otoczeniu, popychać skrzynie, aktywować przełączniki lub tworzyć improwizowane platformy wykorzystując jej długie włochate ciało. Masz dość sprytu, by ukończyć wszystkie wyzwania?