0 Degrees
Zimowa kraina czarów czeka na Ciebie w 0 stopniach – mroźna łamigłówka dla graczy o dowolnym wieku i umiejętnościach. Wciel się w ciepło ubranych pikselowych alpinistów wspinających się na zamarznięte szczyty, przedzierających się przez mroźne pustkowia, ciemne jaskinie oraz ponad zdradliwymi potrzaskami! Pomóż im przetrwać te tajemnicze zagrożenia oraz rozwiązuj łamigłówki pojawiające się przez 40 unikatowych poziomów. Cel jest prosty – nawiguj wyzwania na jednym ekranie od wejścia do wyjścia, a następnie przeskocz do kolejnego poziomu o rosnącym poziomie trudności. Znajdź i odblokuj punkty przenoszenia przez aktywowanie przełączników, otwieranie drzwi i znajdywanie specjalnych kryształów. Możesz nawet tworzyć lodowe bloki, by umożliwić sobie pokonywanie niebezpiecznych rozpadlin oraz dostęp do wysokich półek skalnych. Układaj je jedne na drugim, przewracaj albo rzucaj na ostre krawędzie kolców bądź na przełączniki. Jeżeli znajdziesz się w trudnej sytuacji lub spadniesz z urwiska – bez obaw! Możesz rozpocząć ponownie na początku każdego poziomu, do którego udało Ci się dojść, co pozwala Ci spróbować od nowa bądź osiągać coraz lepsze wyniki.