Chronos: Before the Ashes
Chronos: Before the Ashes to nastrojowe RPG opowiadające kronikę życiowej misji bohaterów chcących ocalić swoją ojczyznę przed wielkim złem. Rośnij w siłę, mądrość oraz potęgę, badając głębiny tajemniczego labiryntu. Ale strzeż się! Labirynt zbiera dotkliwe żniwo – za każdym razem, gdy twój bohater umrze, straci rok życia! Unikalna mechanika starzenia się – za każdym razem gdy postać gracza umiera, starzeje się o rok. Rozwijając postać, gracz musi dostosować się do swojego postępującego wieku. Na początku bohaterowie są młodzi, zwinni i szybcy, a wraz z wiekiem mądrzejsi i bardziej nastawieni na używanie magii.