Kingdom Come: Deliverance II
Zamów w przedsprzedaży, aby otrzymać bonusową misję: Lwi herb. Kingdom Come: Deliverance II to porywające RPG akcji, osadzone na tle chaosu wojny domowej w XV-wiecznych Czechach. Wcielasz się w Henryka ze Skalitz – zwykłego człowieka dokonującego niezwykłych czynów – uwikłanego w dramatyczną opowieść o zemście, zdradzie i nowych odkryciach, który wyrusza w epicką podróż ze skromnej kuźni aż na królewskie dwory, poszukując sensu życia w pięknym, choć brutalnym średniowiecznym świecie. Od tętniących życiem miejskich ulic po gęste lasy – odkrywaj średniowieczną Europę w tym otwartym świecie pełnym niezapomnianych przygód, akcji, emocji oraz cudów. Opowieść o miłości i zemście Zobacz świat oczami Henryka, młodego mężczyzny, który pragnie pomścić swoich zamordowanych rodziców. Jego historia, ilustrowana ponad pięcioma godzinami zachwycających animacji, pokazuje, jak Henryk zmienia się z ambitnego wojownika w prawdziwego buntownika, spotyka na swojej drodze szereg charyzmatycznych postaci i przeżywa niezapomniane przygody, stawiając czoła królowi Węgier, Zygmuntowi Czerwonemu Lisowi oraz jego przerażającym sojusznikom. Prawdziwa przygoda RPG Twoje działania mają wpływ na losy Henryka oraz na to, jak będzie postrzegany przez otoczenie. Dostosuj jego wygląd, umiejętności oraz wyposażenie i zajmij moralne stanowisko wobec rozgrywających się wokół ciebie wydarzeń. Podróżuj i angażuj się w unikatowe zajęcia, takie jak kowalstwo czy łucznictwo, aby naprawdę wczuć się w realia tego tętniącego życiem regionu Europy, który na zawsze zapamięta twoje poczynania. Żyj średniowiecznym życiem Ta niesamowicie realistyczna rekonstrukcja piętnastowiecznych Czech pozwoli ci jak nigdy dotąd zanurzyć się w fascynującym świecie. Zagub się w wielkim mieście, nawiązuj kontakty z chłopami i rozmawiaj ze szlachtą, eksplorując rozległe, bogate wsie z tawernami, łaźniami, zamkami i nie tylko. Realistyczna pierwszoosobowa walka Niech w uszach zabrzmi ci brzęk stali; poczuj ferwor walki na śmierć i życie, biorąc udział w ekscytujących bitwach w czasie rzeczywistym. Masz do wyboru szereg autentycznych broni oraz stylów walki, które przypadną do gustu każdemu graczowi. Przemieszczaj się pieszo, konno lub ukradkiem i wyspecjalizuj w eleganckim władaniu mieczem, brutalnej broni tępej lub śmiercionośnych atakach na odległość.