THE HOUSE OF THE DEAD: Remake
Nikt nie wyjdzie stąd żywy! THE HOUSE OF THE DEAD: Remake to odświeżona odsłona gry, która zadebiutowała w 1997 roku na automatach do gier. Klasyczna zręcznościowa strzelanka na szynach otrzymała zupełnie nową oprawę graficzną i zmiany w rozgrywce, dopasowane do współczesnych standardów gier wideo.