SOUTH PARK: SNOW DAY!
South Park Digital Studios, które wypuściło South Park: The Stick of Truth, South Park: The Fractured but Whole oraz South Park: Phone Destroyer, prezentuje kolejny rozdział historii Nowego. Cartman, Stan, Kyle i Kenny powracają w pełnej, trójwymiarowej chwale. Uczcij wraz z nimi najwspanialszy czas w życiu dziecka – dzień, w którym odwołano lekcje! W związku z nadejściem potężnej śnieżycy w miasteczku zapanował kompletny chaos i, co najważniejsze, władze zamknęły szkołę. Przemierzaj zaśnieżone miasteczko z trójką znajomych, skorzystaj z dobierania rozgrywek lub graj solo z botami-sojusznikami. Weź udział w szaleńczych walkach między wojującymi frakcjami i poznaj zupełnie nową historię podczas zabawy, w której to ty ustalasz zasady. Walcz unikatowym orężem i używaj przepotężnych umiejętności, które możesz ulepszać. Przeżyj nową przygodę, uratuj świat i w pełni wykorzystaj dzień bez szkoły! Kabanie, nie ma lekcji!