Log Riders
Wyrusz na zabawną przygodę, turlając kłodę razem. W tej kooperacyjnej platformówce dla 2 graczy zostań drwalem z przyjacielem i utrzymuj równowagę. Pokonuj przeszkody, dotrzyj do celu i nigdy się nie poddawaj.