Modern Tales: Age of Invention (Xbox One Version)
Paryż, rok 1900. Podczas światowej wystawy wynalazków nieznana siła porywa najwybitniejsze umysły epoki. Jakie ma wobec nich plany? Wciel się w rolę Emily Patterson – córki jednego z porwanych naukowców – przeprowadź własne śledztwo, wyrusz śladem porywacza i pokrzyżuj jego złowrogie plany, nim los świata będzie przesądzony.