Grass Cutter - Mutated Lawns
Grass Cutter jest grą o koszeniu mutujących trawników, która wymaga błyskawicznej reakcji i doskonale logicznego myślenia. Tutaj każdy poziom stanowi trudną zagadkę. Celem jest skoszenie trawy. Bardzo proste, ale tylko na pierwszy rzut oka... Grass Cutter wymaga skupienia i zaangażowania. Ledwie jedno mrugnięcie — i przegrywasz. To bardzo trudne! Gra jest wykonana w kanciastym stylu retro, jest bardzo skomplikowana na zaawansowanych poziomach i jest gotowa do bezlitosnego przetestowania Twojego refleksu!