The Tower of Beatrice
Życie złodzieja nie jest łatwe - wciąż kryjesz się w cieniu, klienci cię naciągają, a co gorsza pułapki gryzą w tyłek... Otrzymałeś zlecenie od tajemniczego klienta, by ukraść z wieży potężnej czarodziejki Beatrice jej Księgę Przepisów i nie wyzionąć ducha. Podczas przygody wejdziesz do snów demona, aby poznać jego najintymniejsze pragnienia, przyjmiesz prezent od Babci-pajęczycy, uruchomisz Wieżę Zegarową, nakarmisz ślimaczka, zaparzysz herbatkę dla demona, złożysz cały szkielet, by wreszcie ogarnąć swoją fatalną porażkę. Cechy: - Sześć pięter - każde z własną atmosferą i niepowtarzalnym nastrojem - Zaskakujący i ujmujący mieszkańcy - demony Ognia, Mrozu i Snów, Żelazna Dziewica, Łakomy Kufer i wielu innych - Alchemia! Poznaj moc wyjątkowych przepisów! - Unikalne zagadki - od dziecinnie prostych do prawdziwych łamaczy zębów - Wciągająca ścieżka dźwiękowa z niesamowitym klimatem - Liczne aluzje do słynnych gier, filmów i książek - zobacz je wszystkie!