Trash Quest
PODRÓŻ W KOSMOS Trash Quest rozgrywa się na stacji kosmicznej Ratunek. Załoga właśnie rozpoczęła przygotowania do długiej podróży na Tau Ceti. Sztuczna inteligencja została aktywowana i przeprowadza szybkie sprawdzenie systemu. NIEUSTRASZONY SZOP PRACZ Grasz jako szop pracz, który nie jest zainteresowany wymyślnymi systemami obronnymi, szop pracz, który chce tylko dostać się w brudne ręce do śmieci stacji. WYMAGAJĄCE WALKI Eksploruj labirynt połączonych pokoi stacji kosmicznej, niszcząc roboty, zbierając dopalacze i odblokowując skróty. Z każdym ukończonym poziomem wzrasta trudność walki z wrogami. POJEDYNCZE MIEJSCE ODRODZENIA Postęp zapisuje się automatycznie. Za każdym razem, gdy umrzesz, pojawiasz się ponownie w jednym z miejsc odrodzenia. Ale wszystkie odblokowane ulepszenia, umiejętności lub skróty pozostaną.