True Colours - A Date With Deception
Podążaj ścieżką złoczyńcy lub poszukaj ostatecznego odkupienia w romantycznej przygodowej powieści wizualnej! Kiedy trzech nowych pracowników dołącza do biura, miłość aż wisi w powietrzu! Wciel się w rolę neutralnej płciowo postaci, która reprezentuje każdego gracza i podejmuje kluczowe decyzje dotyczące pracy, życia i miłości, aby pokierować rozwojem historii. Poznawaj swoich współpracowników, chodź na randki i odkrywaj ich najskrytsze sekrety. Angażuj się w głębokie, czasem rozbrajające dialogi i ciesz się wieloma tłami i scenami CG. True Colours - A Date With Deception zaczyna się jako urocza powieść wizualna o codziennym życiu i pogoni za szczęściem poza nudną rutyną pracy. Jednak gdy zaufanie między ludźmi staje pod znakiem zapytania, na jaw wychodzi ciemniejsza strona. Należy uprzedzić, że główna postać może być postrzegana jako czarny charakter tej splątanej sieci – jednak to od Ciebie zależy, czy przyjmiesz tę rolę, czy też będziesz dążyć do ostatecznego odkupienia. Odważ się odkryć wiele ścieżek fabularnych i romantycznych prowadzących do 12 możliwych zakończeń, niektórych dobrych, a niektórych... bardzo złych!