Dust & Neon
W grze Dust & Neon śmierć to dopiero początek. Ta gra jest pełną akcji strzelanką na dwa drążki w stylu roguelite, rozgrywaną na postapokaliptycznym Dzikim Zachodzie, gdzie rządzi zło. Wcielasz się w tajemniczego rewolwerowca, który wyrusza w epicką misję pełną strzelania, armii straszliwych robotów i niesamowitych walk bossów. Jeśli nie wyjdzie ci za pierwszym razem, nie poddawaj się! Możesz próbować dalej z odblokowanymi umiejętnościami, tysiącami wyjątkowych rodzajów broni i wzmocnień, które zmienią przebieg gry – wszystko to sprawi, że zamienisz się w postać o nieograniczonej sile. Uważaj: Dust & Neon nie jest łatwą grą. Ale jeśli chcesz stawić czoła prawdziwemu wyzwaniu i sprawdzić swoje umiejętności, ta gra będzie idealna właśnie dla ciebie. Strzelaj do nich... w każdą stronę. Żywiołowa i pełna akcji strzelanka na dwa drążki w stylu roguelite z intuicyjną mechaniką przeładowywania broni – w ogniu walki użyj wszystkich kul w komorze ładowania! Najlepsze w swojej klasie sterowanie gwarantuje szybką i precyzyjną rozgrywkę, a system dynamicznych doładowań sprawi, że walka z wrogami wydaje się nigdy nie kończyć. Nurkuj, ślizgaj się i wyszukuj dobre schronienia, równocześnie przeładowując broń i planując swój kolejny ruch. Gromadź i ulepszaj swój arsenał Wybierz własny arsenał z ponad 2000 unikalnych rewolwerów, strzelb i karabinów. 1600 wyjątkowych wzmocnień umożliwi ci tymczasową zmianę lub poprawę swoich umiejętności strzeleckich na polu bitwy. Do tego możesz otwierać setki skrzyń wypełnionych łupami w formie ulepszeń, broni i pieniędzy. Ulepszaj swojego rewolwerowca dzięki 24 unikalnym umiejętnościom, które w fundamentalny sposób zmieniają prowadzoną rozgrywkę. Śmierć to dopiero początek Pełna akcji, ponad 15-godzinna kampania czeka na tych, którzy odważą się podjąć wyzwanie! A na pasjonatów czekają naprawdę niezliczone godziny przygód i rozrywki. Odkryj ogromny i zróżnicowany świat obejmujący cztery odrębne regiony, walcz z całą zgrają robotycznych wrogów o niepowtarzalnych atrybutach i słabościach. Zdobywaj łupy, grabiąc złoczyńców podczas epickich walk bossów.