Pity Pit
Wykop swoją zgubę! Proceduralnie generowane platformówki 2D zaliczają nowe szczyty, gdy kopiesz, wydobywasz, tworzysz i wysadzasz drogę w głąb! Wciel się w rolę Oratia – krasnoluda, który wiódł spokojne życie górnika, aż pewnego dnia z pobliskiego szybu wyłonił się demon i porwał jego żonę. Teraz bierze udział w pogoni przez kopalnie, żeby ją odzyskać. Czy ocalisz Gwendolinę z rąk diabła Johnsona?