World War Z – Marseille Episode DLC
Een megazwerm van ongekende omvang beweegt zich langs de Franse Rivièra. Zelfs de groepen overlevenden die zich hebben verscholen in de middeleeuwse forten langs de kust zijn niet langer veilig; één voor één worden ze overmand en opgegeten. Een team van overlevenden dat is gestationeerd in Fort Saint-Nicolas in Marseille vormt mogelijk de laatste en beste kans voor de regio om deze brute slachtpartij te overleven.