Vampire Crawlers Demo
In een duistere wereld begint een nieuw avontuur. Verken maps, level je krachten, dood monsters. Vind schatten. Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard, van de drievoudig BAFTA-winnende makers van Vampire Survivors, verandert de kettingreacties van Survivors in een hyper turn-based, kaartgestuurde BLOBBER met roguelite-elementen. Bouw overpowered decks, verken bekende kerkers vanuit een nieuw perspectief en gebruik wereldvernietigende combo's. Neem de tijd en wees tactisch, of speel zo snel als je kunt: de uitkomst is altijd accuraat. We noemen het niet voor niets hyper! Waar gaat dit spel over? Turn-based chaos met kettingreacties: Speel kaarten in oplopende mana-volgorde om combo's te maken; elke stap vermenigvuldigt het effect van de volgende kaart. Gebruik Wilds om de stapel te verlengen en door te gaan naar 10, 20, 30… Kun jij het oneindige bereiken? Kies je tempo: Neem de tijd en wees tactisch, of speel zo snel als je kunt: de uitkomst is altijd accuraat. We noemen het niet voor niets hyper! Deck-building: Verzamel ervaring en levels om nieuwe kaarten te verdienen, geef een kopstoot tegen kisten voor aanpassingsstenen en power‑ups; jaag op wapen-evoluties en roep survivors op om een kettingreactie te activeren en het spel te breken. Crawling: Verken kerkers met meerdere verdiepingen vol met iets wat je zelden ziet in Vampire Survivors: functionerende muren. Plus allerlei unieke schatten en interacties. Vind de schep om naar de volgende verdieping te graven, die zich hoogstwaarschijnlijk in de wolken bevindt! Tips voor beginners: Probeer verschillende Crawlers. Elke Crawler verandert je deck. Bezoek het dorp na elke sessie en vergeet niet om Power-Ups te kopen. Speel kaarten in oplopende mana-volgorde om combo's te activeren.