The Four Kings Casino and Slots
The Four Kings Casino & Slots is een sociale MMO die je toelaat om jezelf onder te dompelen in een gesimuleerde casino ervaring. Je zal beginnen met het creëren van een gepersonaliseerde 3D avatar die je vertegenwoordigt in de online wereld. Wanneer je speelt zal je beloond worden met meer extravagante en prestigieuze kleding om verder aan te passen op jouw look. Zodra je het casino binnenstapt zal je de mogelijkheden hebben om deel te nemen in de meest populaire casino spellen zoals Texas Hold'em Poker, Slots, Blackjack, Roulette, Video Poker en nog veel meer. The Four Kings Casino & Slots is een levende, ademende wereld die voortdurend evolueert met nieuwe evenementen, kleding, en spelletjes. In The Four Kings Casino & Slots kun je spelen op je eigen tempo. Je kunt een praatje maken en spelen op lage limiet tafels, of je kunt ernaartoe werken om in de VIP-sectie te kunnen spelen voor hoge inzetten. De hoogst gerangschikte spelers aan het einde van elk seizoen in het casino worden beloond met exclusieve in-game beloningen. Seizoenen duren 3 maanden en de nummer 1 gerangschikt speler zal zijn foto geplaatst krijgen in de Hall Of Fame. Krijg de koninklijke behandeling in het Four Kings Casino & Slots.