STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN DEMO VERSION
Met de herinnering aan hun strijd diep verborgen in hun hart... Dit is een gratis demo van STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN. Je kunt in deze demo-versie de eerste drie fasen van de game spelen, vanaf het begin tot de Western Keep. Houd je staande in felle gevechten waarin je je vijanden op verschillende manieren kunt verslaan. Met meerdere moeilijkheidsgraden en een ruime keuze aan beroepen en wapens om je team aan te passen, kun je zelf bepalen hoe je wilt spelen. Wat zal er gebeuren als je het licht van de kristallen herstelt? Vrede of een nieuwe vorm van duisternis? Of misschien iets heel anders? *Deze demo-versie bevat een gedeelte van de volledige game. *Opslaggegevens van de Demo-versie kunnen alleen op hetzelfde platform overgezet worden naar de volledige game. *Multiplayer-matching in de demo-versie is uitsluitend beperkt tot spelers in de demo-versie op hetzelfde platform. *Bepaalde aspecten van de demo-versie kunnen afwijken van de volledige game. *Deze demo bevat gewelddadige inhoud die voor sommige spelers te intens kan zijn en mogelijk niet voor alle leeftijden geschikt is. Discretie speler wordt geadviseerd.