Sea of Stars Demo
Sea of Stars vertelt het verhaal van twee Kinderen van de Zonnewende die de krachten van de zon en de maan combineren om Eclipsmagie te bedrijven. Dit is de enige kracht die in staat is de monsterlijke schepsels van een boosaardige alchemist die bekend staat als De Fleshmancer te verdrijven. Hoewel deze demo gebieden bevat die deel zullen uitmaken van de uiteindelijke game, hebben we ervoor gezorgd dat we een deel hebben uitgekozen dat geen grote spoilers uit het hoofdverhaal onthult. De demo is ontworpen om een hint van context te geven, maar laat vooral enkele gameplay-systemen en mechanica rond de belangrijkste pijlers van het spel zien.