SD GUNDAM BATTLE ALLIANCE Demo
Dit is een demoversie van SD Gundam Battle Alliance, speelbaar tot DIRECTORY 1, Mission Tekkadan (End). Opgeslagen gegevens kunnen naar de volledige game worden overgezet! In SD Gundam Battle Alliance spelen Mobile Suits en personages uit de geschiedenis van Mobile Suit Gundam de hoofdrol in deze gloednieuwe actie-RPG. Een Battle Alliance om een valse wereld te corrigeren Het verhaal speelt zich af in G:Universe, een wereld waarin het Gundam-verhaal draait en verandert op een manier die niemand kan voorspellen. Om de verstoorde geschiedenis van deze wereld te corrigeren, leidt de speler een eskader van drie eenheden met Mobile Suits en piloten uit de hele Gundam-geschiedenis, een ware Battle Alliance. Wat schuilt er achter het mysterieuze fenomeen Break? Wees getuige van een nieuw level SD Gundam Battles! Ontketen visueel verbluffende combo's en ervaar een ongelooflijke actie-RPG met je favoriete Gundam-personages. Leef je uit met een breed scala aan Mobile Suit-wapens om de vijanden mee te vernietigen! Verstoorde realiteit: herstel jij de orde? Vreemde fenomenen bekend als Breaks verdraaien legendarische momenten uit de Gundam-geschiedenis en het is aan jou om alles recht te zetten. Maak de beroemdste scènes uit de geschiedenis van Gundam mee en ontwikkel nieuwe Mobile Suits om toe te voegen aan je arsenaal. Verzamel Capital en uitbreidingsonderdelen om je favoriete Mobile Suits te veranderen in hun ultieme vorm. Voltooi missies met vrienden in de online multiplayer-modus! In multiplayer kun je met maximaal twee andere spelers de game spelen in een team van drie man. Ga in je eentje of met vrienden de strijd aan! ※Sommige content kan beperkt worden overgezet naar de volledige game. ※Sommige functies zijn in deze demoversie beperkt. ※De inhoud en BGM van de demo is aangepast en verschilt van de uiteindelijke game. ※Multiplayer is beschikbaar tussen demoversies, maar niet tussen de demoversie en de volledige game.