Night in the Woods
Mae Borowski heeft haar studie aan de wilgen gehangen en keert terug naar huis in het vervallen voormalige mijnstadje Possum Springs om daar haar doelloze leven weer op te pakken met de vrienden die ze achterliet. Maar het is niet meer zoals vroeger. Thuis is niet meer wat het geweest is en haar vrienden zijn volwassen geworden en veranderd. De bladeren vallen van de bomen en de wind wordt kouder. Er gebeuren vreemde dingen in de schemering. Er is iets in het bos. Ga samen met Mae op onderzoek uit in haar thuisstad en door de duisternis aan de andere kant. NIGHT IN THE WOODS is een avonturenspel met een focus op verkenning, verhaallijnen en personages. Er zijn tientallen personages die je kunt ontmoeten en er valt van alles te beleven in deze weelderige, bruisende wereld. Maak dingen stuk, speel basgitaar, chill, loop over hoogspanningskabels, spring over daken en ontdek vreemde, geweldige en vreselijke dingen waar je nooit om hebt gevraagd. Kom thuis en verspil je tijd in Possum Springs.