Microsoft Flight Simulator: Standard Edition
Microsoft Flight Simulator is de volgende generatie van een van de meest geliefde simulatietoepassingen. Vlieg met zeer gedetailleerde en verbluffende vliegtuigen – van lichte tot 'wide-body' – in een ongelooflijk realistische wereld. Maak je vluchtplan en vlieg overal ter wereld. Geniet van dag- en nachtvluchten en van realistische, uitdagende weersomstandigheden.