Marvel Cosmic Invasion Demo
Tribute Games en Dotemu slaan de handen voor de tweede keer ineen voor een samenwerking met Marvel Games. Zij presenteren een opvallende, originele beat-'em-up vol dynamische combo's en verbluffende pixelart. Reis van planeet tot planeet in een spel dat zich het beste laat omschrijven als een ode aan het Marvel-universum. "DE KOSMOS GAAT TEN ONDER, OPDAT IK OVERLEEF!!" Dat zweer ik, Annihilus, de levende doodbrenger! Na een ongekend zware aanval op ons hele sterrenstelsel, hangt het lot van alle levende wezens aan een zijden draadje. Met het Cosmic Swap tag-team-systeem kies je in ieder level twee helden waartussen je razendsnel kunt schakelen. Zo creëer je unieke combo's en verpletterende speciale aanvallen. Alle personages hebben vaardigheden die creatief met die van anderen zijn te combineren, waardoor de actie een strategisch randje krijgt. DEMO-EIGENSCHAPPEN 9 speelbare superhelden Nova, Spider-Man, Wolverine, Phyla-Vell, Captain America, Storm, Venom, She-Hulk en Rocket Raccoon: iedereen vindt wel een oude bekende en een onverwachte favoriet tussen de veelzijdige selectie personages vanuit het hele Marvel-universum! 2 speelbare levels Verken New York City en de Helicarrier terwijl je de hordes van Annihilus te lijf gaat. Multiplayer voor iedereen Of je deze demo nu alleen speelt of samen met vrienden en familie, alle actie is lokaal beschikbaar. Een kosmisch gevecht breekt uit!