INAZUMA ELEVEN: Victory Road
O smeulende wolken, laat de bliksem van INAZUMA de hemel splijten! De nieuwste titel in de hyperdimensionale voetbal RPG-serie "Inazuma Eleven" is eindelijk hier! Een nieuw verhaal met een nieuw hoofdpersonage, meer dan 5400 personages om te verzamelen en te trainen, en een intense competitieve modus; er is dus geen tekort aan activiteiten om van te genieten! ■ Verhaalmodus Dit nieuwe verhaal speelt zich 25 jaar na de eerste Inazuma Eleven af. Op zoek naar een wereld zonder voetbal schrijft hoofdpersonage Destin Billows zich in op South Cirrus Junior High. Tegelijkertijd komt er binnen het prestigieuze Raimon Junior High - befaamd als het beste team in de nationals - een "voetbalmonster" genaamd Harper Evans op. Wanneer deze twee elkaars pad kruisen, begint een verhaal... ■ Kroniekmodus Een rooster met meer dan 5400 personages uit eerdere delen van de serie! Beleef Inazuma Eleven-wedstrijden uit het verleden met Victorio, de jongen uit de toekomst. Neem het op tegen verschillende teams, verzamel en train personages en stel je ultieme dreamteam samen! ■ Bond Station Schik nostalgische voorwerpen uit de Inazuma Eleven-serie om je eigen "Bond Dorp" te creëren! Pas je avatar aan, nodig vrienden uit voor een praatje en speel samen wedstrijden! Je aangepaste avatar kan ook worden gebruikt in wedstrijden! ■ De ultieme anime-ervaring tot leven gewekt door MAPPA In-game anime cutscenes zijn gemaakt in samenwerking met animatiestudio MAPPA! Met de langste anime-periode in de geschiedenis van de serie zal de intensiteit van het verhaal nieuwe hoogten bereiken.