Er is een nieuwere release uit in deze serie van EA Sports. Bekijk de laatste release voor alle nieuwe spelfuncties. Koop nu de FIFA 17 Standard Edition op Xbox One of Xbox 360! De Standard Edition bevat: Basisgame en één FIFA Ultimate Team Legende-leenspeler voor 3 wedstrijden. Dankzij Frostbite transformeert FIFA 17 de manier waarop je speelt, de strijd aangaat en hoe je emotioneel verbonden bent met de game. FIFA 17 biedt je een authentieke voetbalervaring door gebruik te maken van een nieuwe, innovatieve game-engine, laat je kennismaken met voetballers met diepgang en emoties en neemt je mee naar gloednieuwe werelden die je alleen in de game vindt. Door de totale vernieuwing van de manier waarop spelers denken en bewegen, fysieke interactie hebben met tegenstanders en aanvallen uitvoeren, heers jij op elk moment op het veld.