DEMO VAN FINAL FANTASY VII REBIRTH
Ga voorbij de grenzen van Midgar met de demo van FINAL FANTASY VII REBIRTH. Beleef het begin van de game tot en met het einde van hoofdstuk 2 'A New Journey Begins' helemaal gratis. Als je niet naar de Mythril Mine gaat, kun je eerder bezochte gebieden verder verkennen. - Speel in de volledige game verder waar je in de demo gebleven was. - Als je opslaggegevens van de demo hebt, kun je de Kupo Charm en Survival Set met handige items ophalen. *Als er al een opslagbestand is aangemaakt voor de volledige game kun je de opgeslagen gegevens van de demo niet overzetten. De Kupo Charm en Survival Set kun je nog wel gewoon bemachtigen. *Je kunt geen achievements ontgrendelen in de demo, maar als je je opslaggegevens overzet van de demo naar de volledige game neem je wel je voortgang voor achievements mee. 【Wat is FINAL FANTASY VII REBIRTH?】 Na te zijn ontsnapt uit de door mako aangedreven stad Midgar bepalen Cloud en zijn vrienden hun eigen lot en trekken ze ongerept gebied in. Er wachten je nieuwe avonturen in deze uitgestrekte en gelaagde wereld, die je rijdend op een Chocobo kunt verkennen. *Deze game is een remake van het originele FINAL FANTASY VII uit 1997. Het is het tweede deel van de FINAL FANTASY VII REMAKE-trilogie en gebaseerd op het deel van het oorspronkelijke verhaal dat voert naar de Forgotten Capital, maar verrijkt met nieuwe elementen.