Void Gore
Knal je een weg door de eindeloze levels van de hel! De makers van Project Starship brengen je een nieuwe en angstaanjagende arcade shoot'em up-ervaring. In Void Gore ben je een toppiloot die zich door de levels van de hel worstelt en er nog rijk mee wordt ook. Verdien munten als je bovennatuurlijke verschrikkingen neermaait in deze bloedstollende verticale scroller en besteed ze dan aan upgrades om jezelf in leven te houden en je krachten te meten in de online klassementen! Overleef golven vijanden om de volgende laag vol haat en wanhoop te bereiken, verzamel power-ups, neem het op tegen steeds sterkere vijanden en vergroot je scoreverdubbelaar wanneer je meer kills achter elkaar maakt. Overleef zolang mogelijk en laat zien dat jij de ultieme piloot bent. Het is allemaal maar een simulatie, toch? Of...