Unmourned
Unmourned is een psychologische horror-game in first-person perspectief waarin verontrustende gameplay en een ijzingwekkend verhaal samenkomen. VERHAALLIJN: De onbetreuren vinden nooit rust... en jij evenmin. Het verhaal volgt Jason, een man die naar een nieuw huis verhuist en al snel verontrustende paranormale activiteiten begint te ervaren. Terwijl hij op zoek gaat naar antwoorden, wordt hij achtervolgd door visioenen uit het verleden, die een duistere en tragische geschiedenis onthullen die verbonden is met de vorige bewoners. De familie die er ooit woonde, is op mysterieuze wijze verdwenen, en naarmate Jason dieper in het duistere verleden van het huis duikt, ontdekt hij een verborgen deur die geheimen onthult die voor altijd verborgen hadden moeten blijven. GAMEPLAY: Schakel tussen realiteit en visioenen terwijl je gedwongen wordt om angstaanjagende herinneringen te ervaren. Elke overgang onthult verontrustende gebeurtenissen en brengt je dichter bij het tragische verhaal dat de bovennatuurlijke verschijnselen met het huis verbindt. MECHANICS: "Overleef de duisternis, of word ervan verzwolgen." Unmourned bevat een reeks mechanics die de spanning en angst van je ervaring vergroten: Random Evenementen Systeem: Paranormale activiteiten vinden willekeurig plaats door het huis, waardoor geen enkele ervaring hetzelfde is. Je weet nooit wat er als volgende kan gebeuren. Geestesgesteldheid Systeem: Hoe langer je in de duisternis blijft, hoe zwakker je grip op de realiteit wordt. Naarmate je geestesgesteldheid vervaagt, neemt de paranormale activiteit om je heen toe, en kom je dichter bij de rand van waanzin. Nachtzicht Camera: Een camera uitgerust met nachtzicht, die je helpt om donkere gebieden te verkennen en dreigende bedreigingen te ontkomen. Fotografische Camera: Wanneer het licht uitgaat, is de enige manier om verborgen waarheden te onthullen via de lens van je camera. Gebruik het om te onthullen wat de duisternis verbergt.